Elektronisk kørebog

Spar tid og penge med en professionel løsning

En elektronisk kørebog er et nemt og enkelt kørselsregnskab for alle erhvervsdrivende, som sparer dig for minutiøs registrering af alle dine kørte kilometer. For det er automatisk registrering af alt lige fra de helt korte køreærinder i firmaet til de meget lange road trips.

Du undgår at snyde dig selv
Både små og store erhvervsdrivende nyder godt af vores elektroniske kørebog, som styres nemt og enkelt via en smartphone.

Mange af vores kunder kommer med den tilbagemelding, at deres investering i den elektroniske kørebog har tjent sig ind allerede i løbet af den første måned. Både fordi alle køreture registreres med det samme, så de sparer både administrationstid og undgår manuelle fejl – men også fordi de nu får alle småture med i det store kørselsregnskab. Småture, som er en del af arbejdsdagen, og som mange ofte glemmer at notere ned.

Elektronisk kørebog via App
Den elektroniske kørebogs App fra Securicom er en effektiv og professionel kørebogsløsning med præcis angivelse af, om turene er private eller erhvervsmæssige. Du kan følge med via din smartphone eller overskue dit køreregnskab på computeren, når du er hjemme igen.

Det er markedets mest fleksible elektroniske kørebog for erhvervsdrivende. Du skal blot downloade vores kørebogs App og montere GPS-enheden i bilens OBD stik (servicestik). Så får du en fuldautomatisk kørebog klar til årsregnskabet.

Suppler med GPS tracker
Du kan udvide den elektroniske kørebog med GPS tracking af alle firmabiler. Vi tilbyder også denne effektive flådestyring hos Securicom, hvor du blandt andet kan planlægge alle køreruter på forhånd og registrere din tid hos hver kunde.

Kontakt os, hvis du er interesseret i den elektroniske kørebog
Vi vil meget gerne fortælle om denne smarte løsning, og du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 70 266 177 eller via en e-mail til info@securicom.dk. Vi servicerer hele Sjælland og tilbyder billige månedsabonnementer.

Vores certificeringer

Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.

70 26 61 77